Sunday, March 18, 2012

Scoala de coafura

E greu sa gasesti un job satisfacator din punct de vedere financiar, sa-ti faca placere sa muncesti de dimineata pana noaptea tarziu, si sa te intelegi bine cu toti colegii de munca sau cu clientii. Cam asa este pentru mine ceea ce fac acum. Si mi-a placut de la bun inceput, doar ca nu am realizat asta pana de curand, cand - inspirata de parinti si incurajata de iubit si prieteni - am ales sa fac o meserie din asta. Coafam prietene la sedintele foto organizate de fotograful cu care lucrez - si-mi lipsea un singur lucru - tehnica. Aveam imaginatie insa nu stiam cum sa pun in practica.
Aici m-au ajutat enorm cei de la Scoala de coafura Cornel Saru. Un colectiv genial, oameni distinsi si destinsi care se tin de promisiune!

"Ne fixam ca ideal sa ajutam la formarea unor stilisti de exceptie, incercand sa le imprumutam din principiile, ideile, experienta noastra. Punem accent pe activitatea practica a elevului astfel incat la finalul fiecarui modul sa fie capabil de a-si pune in valoare cunostintele acumulate."

Si asa este. Am intalnit si cazuri in care, dupa terminarea scolii, dupa luni bune de practica - nu stiau sa tina in mana o perie. Nu mai vorbim de alte lucruri mai complexe. Este genial ceea ce fac ei acolo, dar mai ales cum o fac. Mediul este unul competitv, dar prietenos si nimeni nu greseste, toata lumea invata. Invata cum sa ajunga stilist si cum sa fie bun si apreciat in ceea ce face, dar si sa-si stabileasca obiective inalte - tangibile.

Dupa terminarea modulelor coafor si coafor stilist, am participat alaturi de trainerii si fostii mei colegi la o varietate de seminarii de culoare/tunsoare, dar si evenimente mondene - in cadrul carora am cunoscut oameni deosebiti si de ce nu, am mai invatat cate ceva. Alaturi de Cornel Saru si restul academiei am fost la evenimente Fashion TV, Trends by Adina Buzatu, sedinte foto pentru revista Luxury si Ideal Mariage.

Am sa inchei cu un paragraf din prezentarea site-ului scolii (si cu adresa), pe care il consider definitoriu in caracterizarea lor ca un tot:
"Elementele esentiale care ne situeaza superior ca rang fata de alte scoli de coafura sunt concentrarea pe sesiunile practice, stabilirea unor obiective inalte, accesibile si realizabile (nivel profesional si educational de top), materialul didactic teoretic este unul clar, usor de explicat si aplicat, senzatia de siguranta si incredere pe care fiecare absolvent al academiei il va avea la finalul cursurilor."

http://cornelsaru.ro/

No comments:

Post a Comment